פרסום בגוגל מחיר – GOOGLE ADS

גוגל אדוורדס הוא שירות פרסום של גוגל המאפשר למפרסמים להציג מודעות מבוססות טקסט ב-Google.com ובדפי התוצאות של מנוע החיפוש שלו.

גוגל אדוורדס הוא שירות פרסום של גוגל המאפשר למפרסמים להציג מודעות מבוססות טקסט ב-Google.com ובדפי התוצאות של מנוע החיפוש שלו. זוהי הדרך הפופולרית ביותר עבור עסקים ואנשים פרטיים לפרסם באינטרנט ואחת הדרכים הרווחיות ביותר עבור בעלי אתרים לייצר הכנסה מאתרי האינטרנט שלהם.

גוגל אדוורדס קיימת מאז שנת 2000, אז הושקה כשירות פרסום לתוצאות חיפוש באינטרנט במטרה להתחרות במנועי חיפוש גדולים אחרים באינטרנט כמו Yahoo! Search Marketing (לשעבר Overture) ו-AltaVista (מאוחר יותר נרכשה על ידי Yahoo!), שסיפקו באותה תקופה גם שירותי פרסום בעלות לקליק (CPC).

גוגל אדוורדס הוא שירות המאפשר למפרסמים להציג את המודעות שלהם בתוצאות החיפוש ובאתרי האינטרנט של גוגל. היא הוצגה לראשונה בשנת 2000 והפכה להיות רשת המודעות הפופולרית ביותר בעולם.

מפרסמים יכולים לבחור מילות מפתח, להגדיר הצעות מחיר ולהגדיר תקציבים עבור מסעות הפרסום שלהם. הם יכולים גם ליצור סוגים שונים של מודעות כגון מודעות וידאו, מודעות מבוססות טקסט או מודעות באנר.

מודעות גוגל, המכונה גם Google Price או GOOGLA ADS, היא סוג של פרסום המשמש באינטרנט.

זהו כלי שיווקי מקוון שמפרסמים יכולים להשתמש בו כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם לצרכנים. ניתן לראות אותו בחלק העליון והימני של דף תוצאות של מנוע חיפוש, באתרים ובאפליקציות, ואפילו בתוכן וידאו.

פרסום בגוגל פרייס הוא דרך חסכונית עבור חברות להגיע ללקוחות חדשים. הוא מציע את אחד המגוון הרחב ביותר של אפשרויות מיקוד הקיימות כיום. זה מאפשר למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה יותר מאשר צורות שיווק מסורתיות כמו מודעות דפוס או טלוויזיה.

מודעת גוגל היא סוג של פרסום מקוון המופיע בדף התוצאות של מנוע החיפוש (SERP). המודעות משולמות על ידי מפרסמים והן מופיעות כאשר משתמש מקליד מילת מפתח או ביטוי הקשורים למוצר או לשירות.

גוגל אדוורדס היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר עבור סוג זה של פרסום. הוא מציע למפרסמים מגוון אפשרויות מבחינת כמה הם רוצים להוציא ומה התקציב שלהם. לדוגמה, מפרסם יכול לבחור לשלם $1 לכל קליק או $10 לכל 1000 הופעות.

Google AdWords הוא שירות פרסום בתשלום לקליק. המפרסם משלם כאשר משתמש לוחץ על מודעה ומועבר לאתר המפרסם.

ממשק Google AdWords מציג את המידע הבא על כל מילת מפתח:

מילת מפתח – מילת המפתח המופיעה בדף התוצאות של מנוע החיפוש.

קליקים – מספר הפעמים שמשתמשים לחצו על המודעה שלך עבור מילת מפתח זו ב-30 הימים האחרונים.

הופעות – מספר הפעמים שהמודעות שלך הופיעו עבור מילת מפתח זו ב-30 הימים האחרונים.

עלות לקליק (CPC) – כמה אתה משלם לגוגל בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלך עבור מילת מפתח זו, בהתבסס על אסטרטגיית הצעת המחיר שלך וגורמים אחרים כמו איכות המודעה, מיקום,

מודעות Google הן דרך משתלמת לקדם את העסק שלך ללקוחות. הם לא יקרים כמו שיטות פרסום אחרות, אבל הם עדיין השקעה משמעותית.

העלות של מודעת גוגל תלויה בסוג המודעה שתבחר, משך מסע הפרסום שלך וכמה אתה רוצה להוציא על המודעה שלך. ככל שהקמפיין ארוך יותר, כך הוא יהיה יקר יותר.

מאמר זה נכתב באדיבות אתר https://seoshit.co.il/ 

מעוניינים בקידום אתרים? פנו אלינו עוד היום.

השאירו פניה

דילוג לתוכן