קידום אתרים בגוגל

לגוגל יש שליטה רבה בשוק מנועי החיפוש. יש לו כמות עצומה של נתונים והוא יכול להשתמש בנתונים האלה כדי להתאים את התוצאות למה שאתה מחפש.

האלגוריתם של גוגל נועד לספק את המידע הרלוונטי ביותר עבור שאילתת חיפוש נתונה. על מנת לעשות זאת, גוגל לוקחת בחשבון גורמים שונים כמו תדירות העדכון של הדף, התדירות שבה הוא מופיע בתוצאות החיפוש, מקוריותו וסמכותו ועוד.

בשנים האחרונות חלה עלייה בשימוש בקידום אתרים על ידי חברות כאשר הן מחפשות דרכים להגביר את הנראות שלהן באינטרנט.

גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר. קידום אתרים בגוגל הוא מונח המתייחס לתהליך אופטימיזציה של אתר לאלגוריתם החיפוש של גוגל.

יש הרבה דברים שיכולים להשפיע על דירוג האתר שלך בגוגל, אבל יש כמה תפיסות שגויות נפוצות לגבי מה הם הדברים האלה. לדוגמה, לא מדובר רק בהוספת מילות מפתח לתוכן שלך. יש להשתמש במילות מפתח כטקסט תומך ולא כקב לקידום אתרים.

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או קידום אתרים, הוא תהליך של השפעה על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות ללא תשלום של מנוע חיפוש – המכונה לעתים קרובות תוצאות "טבעיות", "אורגניות" או "הרווחות".

ישנם גורמים רבים המשפיעים על מיקום הדירוג של האתר שלך בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. גורמים כאלה כוללים: גיל שם הדומיין, מספר ואיכות הקישורים המפנים לאתר שלך, מילות מפתח המופיעות באתר שלך ושימוש במדיה חברתית.

גוגל נמצאת בחזית האלגוריתמים של מנועי החיפוש כבר שנים והם עורכים כמה שינויים באופן שבו הם מדרגים אתרים. עדכון האלגוריתם האחרון של גוגל הוכרז ב-24 באפריל 2018 והוא מתמקד בהתאמה לניידים כמו גם ברלוונטיות לתוכן. עדכון זה הולך להשפיע על משתמשים ניידים

מאמר זה נכתב באדיבות אתר https://seoshit.co.il/ 

מעוניינים בקידום אתרים? פנו אלינו עוד היום.

השאירו פניה

דילוג לתוכן