שיווק באינטרנט

שיווק מקוון הוא תהליך של קידום אתרים, מותגים, מוצרים או שירותים לרכישת לקוחות.

תעשיית השיווק המקוון העולמית צפויה לצמוח ב-CAGR של 6.5% במהלך תקופת התחזית (2018-2025).

שיווק מקוון כולל את כל צורות הפרסום באינטרנט. זה כולל קמפיינים במדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק בדוא"ל, פרסום לתצוגה ומודעות לנייד.

המטרה העיקרית של שיווק מקוון היא לייצר מודעות למוצר או שירות ובסופו של דבר לייצר לידים למכירות על מנת להמיר אותם למכירות.

הצורה הפופולרית ביותר של שיווק מקוון היא קידום אתרים אשר ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. קידום אתרים עוזר בהגדלת התנועה לאתר דרך מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג על ידי שיפור הדירוגים ב-SERPs (דפי תוצאות של מנועי חיפוש

שיווק מקוון הוא תהליך של קידום או מכירה של מוצרים או שירותים דרך האינטרנט. זה מכונה גם שיווק דיגיטלי, שיווק באינטרנט, שיווק אלקטרוני ושיווק באינטרנט.

ישנן דרכים רבות לפרסום מקוון שבהן תוכל להשתמש כדי לקדם את העסק שלך. אתה יכול להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר כדי לקדם את העסק שלך באמצעות פרסומות בתשלום או פוסטים אורגניים. אתה יכול גם ליצור אתר עבור החברה שלך ולהוסיף לו קישורים באתרים אחרים כמו דפי תוצאות של מנוע חיפוש של גוגל (SERPs) על מנת לקבל יותר חשיפה לעסק שלך.

שיווק מקוון הוא סוג של שיווק שנעשה דרך האינטרנט. זה סוג של שיווק דיגיטלי.

המונח "שיווק מקוון" שימש במידה רבה כמילה נרדפת ל"שיווק באינטרנט" או "שיווק באינטרנט". עם זאת, זה יכול להתייחס גם לפרסום וקידום באתרי מדיה חברתית, בלוגים, אתרי חדשות וכו'.

משווקים משתמשים בערוצים מקוונים כדי לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם מאז שנות ה-90. ככל שהשימוש באינטרנט ובמדיה החברתית גדל, הערוצים הללו הפכו חשובים יותר בהשפעה על התנהגות הצרכנים והחלטות לגבי רכישות.

מאמר זה נכתב באדיבות אתר https://seoshit.co.il/ 

מעוניינים בקידום אתרים? פנו אלינו עוד היום.

השאירו פניה

דילוג לתוכן